დიჯიტალ მარკეტინგი
დიჯიტალ მარკეტინგი არის თქვენი ბიზნესის მომხმარებლამდე მიტანის საუკეთესო საშუალება, ანუ? მომხმარებელი რომელიც ეძებს კონკრეტულ სერვისს და თქვენს შესახებ ჯერ არ იცის გიპოვით და მოგმართავთ უკვე განსაზღვრულ მომსახურებაზე. ამისი საუკეთესო საშუალება არის საძიებო სისტემები,სოციალური ქსელები და ა.შ.
ინტერნეტ მარკეტინგი განსხვავდება ციფრული მარკეტინგისგან. ინტერნეტ მარკეტინგი არის რეკლამა, რომელიც მხოლოდ ინტერნეტშია, ხოლო ციფრული მარკეტინგი შეიძლება განხორციელდეს მობილური მოწყობილობების საშუალებით, მეტროს პლატფორმაზე, ვიდეო თამაშში ან სმარტფონის აპლიკაციის საშუალებით.
ციფრული მარკეტინგის ენაზე, რეკლამის განმთავსებლებს ჩვეულებრივ წყაროს უწოდებენ, ხოლო მიზნობრივი რეკლამის წევრებს მიმღებებს უწოდებენ. წყაროები ხშირად მიზნად ისახავს მაღალ სპეციფიკურ, კარგად განსაზღვრულ მიმღებებს.
ვებგვერდი წარმოადგენს ციფრული მარკეტინგის ყველა საქმიანობის ცენტრს. მარტო ის ძალიან ძლიერი არხია, მაგრამ ასევე არის საშუალება, რომელიც საჭიროა სხვადასხვა ონლაინ მარკეტინგული კამპანიის შესასრულებლად. ვებსაიტი უნდა წარმოადგენდეს ბრენდს, პროდუქტს და მომსახურებას მკაფიოდ და დასამახსოვრებლად. ეს უნდა იყოს სწრაფი, მოსახერხებელი მობილური და მარტივი.
კონტენტ მარკეტინგის მიზანია პოტენციური მომხმარებლების მიღწევა შინაარსის გამოყენებით. შინაარსი, როგორც წესი, ქვეყნდება ვებსაიტზე და შემდეგ ხდება მისი პოპულარიზაცია სოციალური მედიის, ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგის, SEO– ის ან თუნდაც PPC კამპანიების საშუალებით. შინაარსობრივი მარკეტინგის ინსტრუმენტებს მოიცავს ბლოგები, წიგნები, ონლაინ კურსები, ინფოგრაფიკა, პოდკასტი და ვებინარი.
ელ.ფოსტით მარკეტინგი კვლავ ერთ-ერთი ყველაზე ეფექტური ციფრული მარკეტინგის არხია. ბევრი ადამიანი აბნევს ელ.ფოსტის მარკეტინგს სპამ ელ.ფოსტის შეტყობინებებთან, მაგრამ ეს არ არის ელექტრონული მარკეტინგის საქმე. ელ.ფოსტის მარკეტინგი საშუალებაა თქვენს პოტენციურ მომხმარებლებთან ან თქვენი ბრენდით დაინტერესებულ პირებთან დასაკავშირებლად. ბევრი ციფრული მარკეტინგი იყენებს ყველა სხვა ციფრულ მარკეტინგულ არხს, რომ დაამატოთ ელ.ფოსტის სიები და შემდეგ, ელექტრონული ფოსტით დააგზავნოთ წერილი.
სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიის ძირითადი მიზანია ბრენდის ცოდნა და სოციალური ნდობის დამკვიდრება. სოციალური მედიის მარკეტინგის სიღრმეში შესვლისას, მისი გამოყენება შეგიძლიათ ლიდერობის მისაღებად ან თუნდაც პირდაპირი გაყიდვების არხად.
კომპანიები და არაკომერციული ორგანიზაციები ასევე იყენებენ SMS ან ტექსტურ შეტყობინებებს მათი უახლესი აქციების შესახებ ინფორმაციის გასაგზავნად ან სურვილის მქონე მომხმარებლებისთვის შესაძლებლობების მისაცემად. პოლიტიკური კანდიდატები, რომლებიც კანდიდატები არიან, ასევე იყენებენ SMS შეტყობინებების კამპანიას საკუთარი პლატფორმების შესახებ პოზიტიური ინფორმაციის გასავრცელებლად. ტექნოლოგიის განვითარებისთანავე, ტექსტების მისაცემად ბევრი კამპანია საშუალებას აძლევს მომხმარებლებს პირდაპირ გადაიხადონ ან გაეცნონ მარტივი ტექსტური შეტყობინების საშუალებით.